Written By زینب فنونی
دسته بندی ها:

تهیه و تنظیم این مطلب در سایت همسران
آموزش زناشویی
#دو #ماده #معجزه #گر #برای #افزایش #میل #جنسی #خانمها

چگونه با مواد غذایی میل جنسی خود را افزایش دهیم؟

کمبود اسید فولیک (یکی از ویتامین های گروه B) تمایل به برقراری رابطه جنسی را کاهش می دهد. این نکته به ویژه در میان خانم ها مشاهده شده است، زیرا اغلب آنها به میزان کافی ویتامین های گروه B را دریافت نمی کنند. اسید فولیک که با نام فولات یا ویتامین B9 نیز شناخته می شود در حبوبات به ویژه عدس، سویا، غلات سبوس دار و سبزیجات سبز تیره مانند اسفناج، جعفری، کلم بروکلی، نخود فرنگی و مارچوبه یافت می شود.

یکی دیگر از مواد مغذی مهم در میل جنسی خانم ها، ماده معدنی آهن است. فقر آهن و کم خونی ناشی از آن، خلق و خوی زنان را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و موجب کاهش تمایلات جنسی آنها می شود. جگر و انواع گوشت ها به ویژه گوشت قرمز، حبوبات، سبزیجات سبز و زرده تخم مرغ منابع غنی آهن به شمار می روند.

محتوای سایت آموزش مسایل جنسی و زناشویی همسران از سایت های مختلف که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند گرد آوری شده , اما داری محدودیت سنی زیر 18 سال می باشد و فقط در جهت رفع مشکلات زناشویی زوج ها نوشته شده است . در صورتی که زیر 18 سال دارید این سایت را ترک نمایید .

شاید این مطالب را نیز بپسندید  چگونه می توان از خودارضایی دست بر داشت ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =