Written By زینب فنونی
دسته بندی ها:

تهیه و تنظیم این مطلب در سایت همسران

#هشدار #جدید #برای #مصرف #کنندگان #ویاگرا

 

 

 

هشدار جدید برای مصرف کنندگان ویاگرا
قرار است ویاگرا و سایر داروهای همگروه آن که برای رفع ناتوانی جنسی به کار میروند، حاوی
هشدارهای جدیدی درباره احتمال بروز ناشنوایی ناگهانی در مصرفکنندگان شوند.
به گزارش آسوشیتدپرس گرچه روشن نیست که این گروه داروها حقیقتا باعث ناشنوایی شوند، اما
پنجشنبه 18 اکتبر ( 26 مهر) تصمیم گرفت با توجه 26 گزارش در (FDA) سازمان غذا و داروی آمریکا
مورد بروز این مشکل در میان مصرفکنندگان این داروها از سال 1996 تا به حال این هشدار جدید به
بروشور این داروها افزوده شود.
در داروهای رفعکننده ناتوانی جنسی “ویاگرا”، “سیالیس” و “لویترا” این هشدار جدید درج خواهد شد.
همچنین داروی”رواتیو”، که بر درمان پرفشاری خون ریوی به کار میرود، و همان ماده موثره ویاگرا را
دارا است، نیز این هشدار را خواهد داشت.
در بروشور داروی ویاگرا قبل ناشنوایی به عنوان یک عارضه جانبی احتمالی ذکر شده بود، زیرا در هنگام
آزمایشهای اولیه بر روی آن موارد معدودی از بروز این عارضه گزارش شده بود.
اما با توجه به اینکه افزایش سن و برخی از بیماریها مانند دیابت و بیماری قلبی که ممکن است که
ناتوانی جنسی ایجاد میکنند، ممکن است به ناشنوایی هم منجر شوند، هنوز مشخص نیست که آیا رابطه
بین مصرف قرصهای رفع ناتوانی جنسی و ناشنوایی واقعی است یا به بیماری زمینهای آنها مربوط
میشود.
به بیماران توصیه میکند که در صورتی که دچار مشکلت شنوایی شدند- کمشنوایی یا زنگزدن در FDA
گوش- فورا به دکترشان اطلع دهند و مصرف دارو را قطع کنند.

شاید این مطالب را نیز بپسندید  رازهایی برای رسیدن به اوج لذت جنسی

 

 

محتوای سایت آموزش مسایل جنسی و زناشویی همسران از سایت های مختلف که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند گرد آوری شده , اما داری محدودیت سنی زیر 18 سال می باشد و فقط در جهت رفع مشکلات زناشویی زوج ها نوشته شده است . در صورتی که زیر 18 سال دارید این سایت را ترک نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 17 =